Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2019 19:00 - ПРОЛЕТТА ДОЙДЕ
Автор: dewy777 Категория: Поезия   
Прочетен: 1086 Коментари: 13 Гласове:
7

Последна промяна: 07.04.2019 21:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПРОЛЕТТА ДОЙДЕ и дърветата
Захванаха както си знаят –
Едно с листата напред, друго с цветовете –
Заразтваряха пъпки в безредие;
Из въздуха полетяха предчувствия за птици,
Замириса на юг;
Нощем земята попукваше от прииждащите треви,
Денем тук-там цветя се взривяваха.
И оглушелите минувачи се ослушваха
В настъпилото безмълвие;
Събудени от зимен сън бабички
Цъфваха по пейките за радост на очите,
Подмладени дядовци хукваха като ветрове
По прашните пътища;
Муха, пчела и въобще всичко,
Снабдило се с крила, пореше
Въздух и пространство безогледно,
Без да се съобразява с променящите се
Всеки час атмосферни условия…

Въобще настъпи голямо разбъркване
В цвят, аромат и движещо се тяло,
Но някой, за удобство, беше нарекъл
Всичко това ПРОЛЕТ и всъщност
Всичко си беше съвсем на място;
И на мен не ми оставаше нищо друго,
Освен да отворя сърцето си
И да пусна на свобода оня скитник,
Чиято печал ме разкъсваше отвътре…

image


Тагове:   пролетта дойде,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emelika - Скитникът
07.04.2019 21:07
да потича към слънцето, бос по цветния килим и радостта сама ще го прегърне.
цитирай
2. dewy777 - Скитникътда потича към слънцето, ...
07.04.2019 21:13
emelika написа:
Скитникътда потича към слънцето, бос по цветния килим и радостта сама ще го прегърне.

Емелика, Емелика, с тебе лика сме прилика.
цитирай
3. lexparsy - :-)))
08.04.2019 09:13
Право казва и Емелика Росен
Тя цялата таз еуфория на пролетта е като съпричастие на радостта и любовта ни зимно крили в себе си че да разцъфнем и ние заедни с Природата...
Хайде да тичамееее...
Кой кого гони не е ясно :-))))
цитирай
4. dewy777 - :-))) Право казва и Емелика Рос...
08.04.2019 10:14
lexparsy написа:
:-))) Право казва и Емелика Росен
Тя цялата таз еуфория на пролетта е като съпричастие на радостта и любовта ни зимно крили в себе си че да разцъфнем и ние заедни с Природата...
Хайде да тичамееее...
Кой кого гони не е ясно :-))))

Ти гониш! :))
цитирай
5. lexparsy - Да ти кажа само ...
08.04.2019 13:44
От фразата "Ти гониш" ми се свива стомаха направо...
Също и от натрапчивото Ни Гонене от всякакви консуматори около нас...
Ни е не сме жизнерадостно всеотдайни олигофрени, храна плуваща в плитчините на въображението ни...

Пролетта и Любовта ни е ВЗАИМНО И СИМЛТАННО ТИЧАНЕ И ГОНЕНЕ... Взаимно отразяване и споделяне...Сега... Веднага, без размислени планове да го направим в последователността на времето си, незнайно защо изгубено в научната интелигентност и духовност на НЯКОЙ СИ!
цитирай
6. vesever - Винаги съм смятала, че думата &q...
08.04.2019 18:38
Винаги съм смятала, че думата "проЛЕТ" е свързана с летене...
Никога не съм имала съмнение.

Може ли да участвам в гоненицата, много обичам )))

цитирай
7. dewy777 - Винаги съм смятала, че думата &a...
08.04.2019 21:47
vesever написа:
Винаги съм смятала, че думата &q...Винаги съм смятала, че думата "проЛЕТ" е свързана с летене...
Никога не съм имала съмнение.

Може ли да участвам в гоненицата, много обичам )))


Шс

Все съм си мислил, че проЛет идва от "към Лятото", но трактовката за летенето ми харесва много повече!
Относно гоненицата - добре дошла!!!
Има си хас! Гонюшка...
цитирай
8. barin - Здравей, dewy777. Нека ти е прол...
09.04.2019 09:41
Здравей, dewy777. Нека ти е пролетно настроението при многото цъфнали плодни дървета и цветя. Сега е сезона на лалетата.
Поздрави!
цитирай
9. dewy777 - Здравей, dewy777. Нека ти е прол. . ...
09.04.2019 10:24
barin написа:
Здравей, dewy777. Нека ти е прол..Здравей, dewy777. Нека ти е пролетно настроението при многото цъфнали плодни дървета и цветя. Сега е сезона на лалетата.
Поздрави!

Привет! Така е. Тази сутрин чашките на лалета се пълнеха с вода направо от небето. Хубав ден!
цитирай
10. emelika - Скрих се
09.04.2019 17:12
да не ме откриете.
Веси от небето, Лекси от вихъра, Барин от земята, Деви от сърцето.
Скрих се в росна капка. Пък тя била прозрачна...
цитирай
11. vesever - Росен, в действителност етимол...
09.04.2019 18:08
Росен, в действителност етимологията на думата би трябвало да е по твоята логика - "преди лято"...
Но понеже на мен само полети са ми в главата, съм я преиначила по свой тертип )))
Благодаря, много е хубаво да запазваме детското у себе си, при мен е в изобилие ))

Елена, в росната капка, открих те!
Ще ти пратя един клип, много силен момент за мен и ще разкажа накратко предистория.
Една есенна утрин, още не се бях събудила, вървях из градинката си и ми беше някакво тежко, и в един миг нещо блесна в очите ми. Набързо се ококорих и върнах 2 крачки назад. Какво видях: росна капка върху листо от детелина. Тя бе светнала в очите ми, беше направо знак от Небето. След това се зарових в градинката си и открих един магически свят...заснех някои кадри от видяното....ето тук
https://www.youtube.com/watch?v=it2Rn5MirUs

Такива мигове ги помня с годините...
Поздрави!
цитирай
12. dewy777 - Скрих се да не ме откриете. Веси от ...
09.04.2019 22:59
emelika написа:
Скрих се да не ме откриете.
Веси от небето, Лекси от вихъра, Барин от земята, Деви от сърцето.
Скрих се в росна капка. Пък тя била прозрачна...

Красотата не трябва и не може да се скрие.
цитирай
13. dewy777 - Скрих се да не ме откриете. Веси от ...
09.04.2019 22:59
emelika написа:
Скрих се да не ме откриете.
Веси от небето, Лекси от вихъра, Барин от земята, Деви от сърцето.
Скрих се в росна капка. Пък тя била прозрачна...

Красотата не трябва и не може да се скрие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dewy777
Категория: Поезия
Прочетен: 13169
Постинги: 7
Коментари: 70
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930